Supportpakke for skoler & institutioner

Hvad er en supportpakke?

Med en supportpakke kan du inddrage ekstern hjælp fra Platformen, når behovet opstår og tingene spidser til.
Det kan handle om de ting, der naturligt opstår i dagligdagen f.eks. samarbejdsvanskeligheder i personalegrupper; forældresamarbejde, bestyrelsessamarbejde, håndtering af pressen og  børn/børnegrupper, der udfordrer.

Hvem kan have glæde af en supportpakke?

Alle skoler og institutioner kan have glæde af supportpakken, idet en hurtig og kompetent rådgivning og indsats forebygger, at tingene eskalerer og griber om sig. I får hjælp til at håndtere en vanskelig situation, med brug af mindst mulig energi, så alle kommer videre på en konstruktiv måde.

Hvorfor skal I have en supportpakke?

Med en supportpakke får I hurtig uvildig hjælp til at få taget hånd om de konkrete problemstillinger, så organisationens energitab bliver mindst mulig. Det giver overskud og kræfter til at tage vare på jeres kerneopgaver, med øget trivsel og tilfredshed blandt børn, forældre og medarbejdere.

I får:

    • Uvildig & akut support
    • Support i form af sparring & rådgivning
    • Procesledelse efter aftale
    • 10 timers support pr. år
    • Et års abonnement

Hotlinesupport

Hotlinesupport kan tilkøbes efter aftale.

Hvad koster det?

Supportpakken udbydes i form af et års abonnement.

Pris:    Kr. 14995

Hertil kommer medgået tid til og udgifter til transport